reklama

Chvíľka.

Všetko v tie dni bolo akési utlmené. Dnes si pamätám len jej posledný telefonát. Tlačila som samú seba, nech jej konečne zavolám. tu ale nešlo o to, že by som nechcela, len mi to stále vypadávalo z hlavy. Ako také roztrúsené omrvinky sa mi trieštili myšlienky na ňu a sypali sa za horizont vedomia. No jedno z tých posledných rán to bolo silnejšie a intenzívnejšie, ťahalo ma to k telefónu.. strašne som ju chcela počuť. No vtedy som ešte nevedela, že to budú jej posledné slová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bolo ich len pár... Mala bolesti a tak sa z mojej oneskorenej gratulácie k narodeninám stala len zmes podivných pocitov a strachu. Slúchadlo som nedržala viac ako tucet sekúnd. To ťaživé ticho mi našepkávalo, že mám ďakovať Bohu, že som jej zavolala, že som nezabudla, že som jej dala aspoň takto vedieť, ako veľmi mi na nej záleží.

Pár dní na to som vytušila, čo sa stalo, keď mi otec telefonoval. Ako sa mi na mobile objavilo jeho meno prešla mnou zúfalá vlna nechute zodvihnúť.

Asi sa mi už nikdy nepodarí dať srdce a rozum na jednu a tú istú stranu. Nikdy sa mi ich nepodarí spojiť, aby pracovali bok po boku pre svoju nositeľku, aby ma viedli a bojovali spoločnými silami.. No v to poobedie, som sa celá chvela a týmto nepochopiteľným paradoxom som sa cez to ťažké obdobie preniesla. Držali ma za ruku ako malé dieťa, ktoré spoznalo tú nechutnú realitu života. Stála som medzi nimi a pochopila som, že smrť je v našej blízkosti a dotýka sa nás. Blízki a priatelia stratili auru mnou vytvorenej nesmrteľnosti, ktorá všetkých, čo mám rada chránila svojou nedotknuteľnosťou.

Tie dni budú vždy ťažké. Vždy, keď narazíme na prítomnosť straty budeme spomínať. Spomínať so spomienkami, ktoré osvetlia tie tmavé miesta v budúcnosti svojimi žiarivými svetlicami. Budú nás hriať, no i mraziť, no predovšetkým si každú aj keď maličkú pamiatku v mysli zabalzamujeme a uschováme do priečinka " Nikdy Nezabudni".

A ja?

Nikdy Nezabudnem

Nada Gieciova

Nada Gieciova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23 rocna banshee Zoznam autorových rubrík:  Pohľad na veci z povrchu zemskSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu